سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میراب نوشت
 
20 گیگابایت هاست رایگان با قول امکانات همراه با دامنه رایگان و سی پنل و کلی چیزای دیگه مخصوص شما

محل درج آگهی و تبلیغات
 

قصدم این بود تا این مطلب را در پیامرسان منتشر نمایم اما از آنجاییکه یک مطلب غمومی است که تقریبا تمامی وبلاگ نویسان دنیای صفر و یک با آن مواجه هستند پست جدید وبلاگ خویش را به آن اختصاص دادم.

برای شروع مطلب ، با یک مثال آغاز میکنم: شما قصد دارید برای موضوعی به نزد فردی بروید ولی آدرسی که در دست دارید به گونه ای است که پس از جستجوی آدرس نهایتا ابتدا باید به سراغ فردی رفته تا او واسطه شده و مقصد نهایی و فرد اصلی را به شما نشان دهد اما در یک حالت دیگر آدرس اصلی فرد نهایی را دارید و بدون نیاز به واسطه مستقیما به نزدش میروید.

لینک وبلاگی شما حالت اول را دارد و موتورهای جستجو سرویس دهنده وبلاگ شما را به عنوان واسطه وبلاگتان و مراجعه کننده می شناسند و هیچگاه اعتبار وبلاگ شما در نزد موتور های جستجو از سرویس دهنده وبلاگتان بیشتر نیست و به روایتی رنکینگ وبلاگ شما حداکثر همان رتبه سرویس دهنده را خواهد داشت که آنهم معدل رتبه کل وبلاگهای آن سرویس دهنده است.

حال چرا وبلاگ شما برای موتورهای جستجو اینگونه شناخته میشود. پرسش به این پاسخ زیاد سخت نیست و هر وبلاگ تقریبا به زبان ساده صفحه ای از آن سرویس دهنده محسوب میشودو اصولا تمامی دامنه هایی که پیشوند یک دامنه اصلی هستند جزئی از آن دامنه محسوب میشوند و هیچگاه یک جزء اعتباری بیش از کل نخواهد داشت.

چاره کار: چاره کار هم همچون خود موضوع بسیار راحت میباشد و اغلب سرویس دهنده ها روشی برای حل این معما اتخاذ نموده اند و اگر در بخش مدیریت وبلاگتان توجه کنید قسمتی را به دامنه وبلاگ اختصاص داده اند و از آن طریق میتوانید یک دامنه اختصاصی بصورت http://mydomain.com  و سایر پسوند ها ایجاد و ضمیمه وبلاگ خود نمایید تا از آن پس تمامی موتور های جستجو وبلاگ شما را به عنوان یک سایت مجزا و اختصاصی محاسبه کرده و رتبه ای فراخور مطالب سایتتان به شما دهند.

هزینه دامنه های اختصاصی هم بنا به پسوندشان از 5 هزار توامان لغایت 30 هزار تومان در نوسان است و بستگی به میزبان دامنه شما قیمت ها متفاوت. بطور مثال دامنه ای با پسوند .ir  سالیانه در یک سایت 5000 تومان و در سایتی دیگر 25000 تومان به فروش میرسد که شما باید ابتدا یک تحقیق جامع میدانی در این رابطه نموده و سپس اقدام به خریداری دامنه مورد نظر بنمایید.

چند موضوع با اهمیت دیگر در رابطه با رنکینگ ها هم یکی تگ های مطلب است که در پارسی بلاگ با فعالسازی تیک گزینه دسته ها (کلید واژه ها ) ظاهر میشود که شامل مهم ترین کلمات مطروحه در پست است و موتورهای جستجو اهمیت زیادی به این کلمات میدهند و لازم است تا در هر مطلب چند کلمه مهم انرا در این قسمت درج نمایید و دیگری موضوع سئو سایتها میباشد که فعلا در پیامرسان امکان استفاده از این فناوری برای مدیران وبلاگها مقدور نیست

دوستان میتوانند سوالات خود را در این مورد یا هر آنچه که مربوط به این موارد میباشد در اتاق هک مطرح نمایند تا در حد توان پاسخگو باشم



نوشته شده در تاریخ جمعه 91/5/6 توسط میراب عطش
این روزها اگر گذرتان به اطراف دریاچه ارومیه افتاد تا جاییکه میتوانید این پدیده خارق العاده را تماشاکنید و سعی نمایید آنرا در افکار خویش ثبت نمایید. این روزها این دریاچه نفس های آخر را می کشد و بیابان ها هر روز بیش از پیش آنرا محاصره میکنند. ملوانانی که دائم در دریاها رفت و آمد میکنند با واژه به گل نشستن کشتی آشنا هستند اما در اینجا دیگر موضوع به گل نشستن نیست بلکه کشتی های دریاچه ارومیه به نمک می نشینند! اکنون میزان نمک دریاچه به حدی رسیده است که در برخی نقاط به راحتی میتوان روی نمک جامد آن پیاده روی کرد. آرمتیا هم دیگر رمقی ندارد چرا که شوری بیش از اندازه این تنها موجود زنده دریاچه را (که فواید فراوان دارد) از پای در آورده است و شاید یکی دو سال دیگر فقط تصاویر باقی مانده نشانگر این باشند که روزگاری در صحرای بوجود آمده ، دریاچه ای بوده است. یادمان باشد ریزگردهای کنونی شهرهای غربی کشورمان نتیجه خشکی تالاب های کشور عراق بوده است پس زیاده گویی نخواهد بود اگر روزی دیگر شاهد نمک گردهای کشنده ای در شهرهای اطراف دریاچه باشیم. هرچند گوش مسئولین به شنیدن این مطالب عادت کرده اما بنده حقیر هم بنا به وظیفه شرعی و قانونی خصوصا انسانی خویش بیان میکنم ترا بخدا کمی بیشتر به فکر این دریاچه باشید شاید هنوز هم فرصتی باقی باشد

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/5/4 توسط میراب عطش

میگویم: مستقیم حرم، و میگوید : اشتباه ایستاده ای و بعد از کمی مکث ادامه میدهد: باید به آن طرف بلوار بروی و از آنجا تاکسی بگیری و من میگویم : از اینجا نمیشود دربست رفت!؟ و او که انگار انتظار نداشت من چنین پیشنهادی دهم به سرعت گفت: چرا که نه، اصلا خودم میرسانمت و این چنین بود که من خسته با زبان روزه در حالی که دیگر حس به آن طرف خیابان رفتن را نداشتم با کمی خرج اضافی به مقصد رسیدم.

مقصود از این مثال نزدیک شدن به قصد بنده از نگارش این پست بود. برای رسیدن به خدا راه های بیشماری هستند که تنها تفاوتشان دوری و نزدیکی راه ها هست و مثلا در مثال بالا برای رسیدن به راه اصلی و مستقیم باید زحمت رسیدن به آن سوی خیابان را به خویش میدادم اما چون توان و نیروی رسیدن به آن سو را نداشتم راه دور تر را انتخاب کردم که برای آن هم باید هزینه میکردم. همه ما به دنبال یافتن راه های رسیدن به خدا هستیم اما برخی مواقع نه زحمت به آن سوی خیابان رفتن را به خود میدهیم نه حاضر هستیم هزینه های مربوطه را پرداخت کنیم.مثلا در مواجهه با یک کار اداری تا آن را رفع نکنیم فرصت نماز خواندن پیدا نمی کنیم و بازهم دم از یافتن نزدیکترین مسیر میزنیم.

 

http://www.irup.in/uploads/%7Bwww.irup.in%7D_13431591844.jpg

دوستان این ماه بهترین فرصت برای جستجو و یافتن مسیرهای منتهی به بارگاه معبود کریم است این فرصت را از دست ندهیم چرا که ممکن است سالی دیگر دست ما از دنیا کوتاه باشد و حسرت روزهایی را بخوریم که خداوند اینگونه در اختیارمان گذاشت و قدر ندانستیم . اجر کم عند الله

 



.: Weblog Themes By Rokh Nama :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : lمیراب عطش