سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میراب نوشت
 
20 گیگابایت هاست رایگان با قول امکانات همراه با دامنه رایگان و سی پنل و کلی چیزای دیگه مخصوص شما

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/5/4 توسط میراب عطش

میگویم: مستقیم حرم، و میگوید : اشتباه ایستاده ای و بعد از کمی مکث ادامه میدهد: باید به آن طرف بلوار بروی و از آنجا تاکسی بگیری و من میگویم : از اینجا نمیشود دربست رفت!؟ و او که انگار انتظار نداشت من چنین پیشنهادی دهم به سرعت گفت: چرا که نه، اصلا خودم میرسانمت و این چنین بود که من خسته با زبان روزه در حالی که دیگر حس به آن طرف خیابان رفتن را نداشتم با کمی خرج اضافی به مقصد رسیدم.

مقصود از این مثال نزدیک شدن به قصد بنده از نگارش این پست بود. برای رسیدن به خدا راه های بیشماری هستند که تنها تفاوتشان دوری و نزدیکی راه ها هست و مثلا در مثال بالا برای رسیدن به راه اصلی و مستقیم باید زحمت رسیدن به آن سوی خیابان را به خویش میدادم اما چون توان و نیروی رسیدن به آن سو را نداشتم راه دور تر را انتخاب کردم که برای آن هم باید هزینه میکردم. همه ما به دنبال یافتن راه های رسیدن به خدا هستیم اما برخی مواقع نه زحمت به آن سوی خیابان رفتن را به خود میدهیم نه حاضر هستیم هزینه های مربوطه را پرداخت کنیم.مثلا در مواجهه با یک کار اداری تا آن را رفع نکنیم فرصت نماز خواندن پیدا نمی کنیم و بازهم دم از یافتن نزدیکترین مسیر میزنیم.

 

http://www.irup.in/uploads/%7Bwww.irup.in%7D_13431591844.jpg

دوستان این ماه بهترین فرصت برای جستجو و یافتن مسیرهای منتهی به بارگاه معبود کریم است این فرصت را از دست ندهیم چرا که ممکن است سالی دیگر دست ما از دنیا کوتاه باشد و حسرت روزهایی را بخوریم که خداوند اینگونه در اختیارمان گذاشت و قدر ندانستیم . اجر کم عند الله

 



.: Weblog Themes By Rokh Nama :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : lمیراب عطش