سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میراب نوشت
 
20 گیگابایت هاست رایگان با قول امکانات همراه با دامنه رایگان و سی پنل و کلی چیزای دیگه مخصوص شما

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/9/15 توسط میراب عطش

این بار یزید در مغرب زمین روییده است

 

بیش از چند ساعت به ظهر عاشورا باقی نمانده است و  حسین آخرین نجواهای خویش را با معبود مینماید و آماده میگردد تا عاشقانه به دیدار حق بشتابد اما  من در تفکرم که آیا پیام عاشورا را درک کرده ام ؟ آیا وقتی امام حسین (ع) پوزه شیاطین زمینی را در نینوا به خاک مالید حجت تمام شد ؟ .

امام از حجاز به سوی نینوا شتافت تا بار دیگر آزاده گی را معنا بخشد و حماسه ای خلق نماید که تا کنون جاری بوده است و همه ساله بارها و بارها با شنیدن این واقعه دلها لرزیده و اشکها سرریز شوند .

اما در این میان هم جامانده گانی بودند که با یک احظه غفلت دیگر نتوانستند  جبران مافات کنند و از این بین مختار ثقفی مشهور ترین است چرا که تعلل او بود که بعدها به قیامی  تبدیل شد اما حتی طعم شهادت مختار هم طعمی به شیرینی شهادت کربلاییان نداشت و اینجاست که متوجه میشویم تعلل ما در زمان گاهی چقدر غیر قابل جبران میشود.

با دقت گوش کن شاید یکبار دیگر ندای " هل من ناصر ینصرنی " را بشنوی  ، این بار یزید در غرب روییده و به شیطان بزرگی تبدیل شده و زرق و برقی بیش از یزید 1400 سال پیش یافته و کاخش نیز به جای سبز ، رنگ سفید به خود گرفته است .

مهیا باش که هر لحظه امکان شنیدن " کیست مرا یاری کند " میرود . این بار اما سعی کن جدا مانده از کاروان نگردی تا بعدها مجبور نباشی تمام هم و غم خود را برای جبران این کوتاهی نمایی .

هل من ناصر ینصرنی .. یزید این بار در مغرب زمین روییده

این بار  شاید قرار است پدر وال استریت به شیطان سنگ بزنیم  .......




.: Weblog Themes By Rokh Nama :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : lمیراب عطش