• وبلاگ : ميراب نوشت
  • يادداشت : خواننده غربي در تيزر تبليغاتي بانک ايراني!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 13 نظر
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + قاصدك 

    سلام ، به نظر من اگر طرف از نظر فرهنگي ، عقيدتي و رفتاري باهات سازگار باشه دست روي دست گذاشتن کاري بيهوده ست!متاسفانه يکي از معزلات جامعه همينه که خداروشکر توي خانواده ما تقريبا حل شده است طوري که هيچ کدوم از اقوام مهريه شون بالاتر از 250سکه نبوده و نيست. موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام ... و يحتمل اکنون هم از زندگي لذت ميبرند چرا که مهريه بالا دليلي براي داشتن زندگي خوب نخواهد بود و برعکس دائم شوهر به فکر چاره اي براي خلاصي از موضوغ است ..
    سلام... اره دقيقا همينطوره ... من هم ويدئو کليپ رو ديدم هم اين آگهي بازرگاني رو ولي متأسفانه قبل از اين نوشته تصورم اين بود که کاملا اتفاقي اين دو مشابه هم ساخته شدند!!!!!!!!!!
    پاسخ

    سلام .. بسيار از بابت حضور شما در وبلاگ سپاسگزارم .. گاهي اينگونه است که دوست داريم خودمان را از حقيقت دور کنيم تا کمتر ناراحت شويم .. وقتي حتي براي چرخش صورت بازيگر هم کپي برداري کرده اند و مميک صورت هم عين کليپ اصلي شده ديگر نمي توان بيش از اين اميد داشت به اشتباه ..
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 13 فروردين 91 نوشته (تيزر تبليغاتي بانک ايراني!!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام بر استاد افشار بزرگوار .. همواره از وجود دوست خوب و دانشمندي چون شما براي دوستانم بيان کرده و به اين موضوع افتخار نموده ام ..


    عععع

    ميگما من چقدر از دنيا عقبم...

    حتي اين تبليغي که ميگيو نديدم...

    پاسخ

    خوب ما هم داريم تبليغ بانک انجام ميديم ديگه .. دي

    کم مونده بود خوده جنيفر لوپز بياد واسشون تبليغ کنه!!!!
    پاسخ

    بله .. و متاسفانه اينگونه است که ميفرماييد ..

    سلام خدمت شما...
    عجب...نشنيده بودم....

    پاسخ

    سلام بر شما .. متاسفانه اينگونه حرکات گاهي تکرار ميشود ولي اين بار به حدي صحنه ها شبيه يکديگر بودند که صداي اعتراض خيلي ها در آمد ..