سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میراب نوشت
 
20 گیگابایت هاست رایگان با قول امکانات همراه با دامنه رایگان و سی پنل و کلی چیزای دیگه مخصوص شما

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/10/29 توسط میراب عطش

دیشب تلویزیون ملی خودمان در خبرهایش از برادری و محبت برادران! ترک استانبولی تعریف ها میکرد که چگونه در این زمان که امریکا هر لحظه به تحریماتش اضافه میکند ، قرار دادهای بیشمار اقتصادی با دولتمردان ما منعقد نموده اند .

تا اینجای مسئله که خیلی عالی و ظاهرا از دوستی و مودت اسلاف آتاتورک خبر میداد اما .... بهتر است نگاهی به تصویر زیر اندازید تا ادامه دهم  اما چی ..

http://borhan.ir/Images/News/Larg_Pic/18-7-1390/IMAGE634538634479266356.jpg

و اما .... امروز صبح به هنگامیکه در حال مطالعه روزنامه دولتی ایران بودم متوجه یک خبر شدم که با نهایت زیرکی لابلای خبرهای اصلی گم شده بود و بر خلاف رویه جاری  که ابتدا اخبار مهم خارجی از طریق خبر تلویزیون خیابان جام جم پخش میشود و فردایش سر از روزنامه های صبح پایتخت در می آورد ، خبری به این اهمیت در هیچ یک از برنامه های خبری مهم سیما جا نداشت .

و اما خبر

رادار سپر  موشکی ناتو در ترکیه فعال شد !!

http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/10/25/58949_625.jpg

و اینجا بود که متوجه محبت برادران سرزمین آنا تولی شدم و یاد روزهای جنگ افتادم که باز هم همین ترکیه از مشکلات اقتصادی ایران نهایت استفاده را برده و به چه ثروتهایی رسید .. شاید بار دیگر احساس کرده اند میتوانند آن دوران طلایی برای اقتصاد بومی خویش را تکرار کنند و اینگونه است که سیاست یک بام و دو هوا در پیش گرفته و هم به برنامه نظامی امیکا کمک میکنند و هم با دولتمردان ما قرار دادهای نجومی اقتصادی منعقد مینمایند.

استی یادم آمد شرکت ترکیه ای گوزی که در امر مسکن مهر وارد شده در شهر جدید پرند در حومه تهران در حال ساخت چندید برج در این شهر میباشد . براستی آیا شرکتهای داخلی توان ساختمان سازی انبوه نداشته اند که این مهم به عهده شرکت های خارجی واگذار شد !؟



.: Weblog Themes By Rokh Nama :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : lمیراب عطش