سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میراب نوشت
 
20 گیگابایت هاست رایگان با قول امکانات همراه با دامنه رایگان و سی پنل و کلی چیزای دیگه مخصوص شما

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/1/17 توسط میراب عطش

چند روز پیش در خیابان بودم که باران شدیدی شروع به باریدن کرد. به سرعت خود را به سایه بانی رساندم تا از خیسی بیشتر لباسهایم جلوگیری کنم. بارش برف و باران یکی از نزولات آسمان است که البته بسیار فواید و خاصیت ها دارد و اگر این نزول آسمان نبود ادامه حیات برای موجودات زنده امکان پذیر نمی بود

چندسالی است که نزولات جوی دیگری هم فضا را به تسخیر خود در آورده و این بار بصورت بارش باران که به حالت بارش امواج خود را هویدا ساخته است. بالای سرمان بازار مکاره ای است و انواع اقسام زبان ها و فرهنگ ها، فیلم ها و کارتون ها، بازیها و آدم ها در حال گشت و گذار و فرود آمدن هستتد و اما بر خلاف باران سایبانی قادر به حفاظت شما از این بارش نیست.

هم اینک که در حال نگارش این مطلب هستم ، طبق آخرین اطلاعات سایتهای معتبر مربوط به ماهواره، فضای اطراف کره زمین را 90 ماهواره رسانه ای فراگرفته است که امواج 35 ماهواره آسمان کشورمان را فرا پوشش میدهد. به عبارتی این تعداد ماهواره حدود 3000 شبکه تلویزیونی را به فضای ایران می فرستند که اگر شبکه های کد شده و کارتی را از این تعداد حذف کنیم میتوان گفت حدود 2000 شبکه ماهواره ای در ایران قابل مشاهده میباشد. اما این تنها یک روی سکه است. این شبکه ها با ساختار مختلف، محتواهای گوناگونی را پخش میکنند که تقریبا به این شرح است: 419 شبکه ورزشی هستند و به اتفاقات ورزشی می پردازند. 380 شبکه بصورت شبانه روز به پخش موسیقی از انواع و اقسام آن می پردازند. 74 شبکه در مورد مدل لباس و فشن شو و آرایش برنامه سازی میکنند. 273 شبکه به محوریت ادیان مختلف ، تاریخ و مذهب ،پخش میشوند. 252 شبکه برنامه کودک هستند . 92 شبکه حول مسائل اقتصادی میگردند و موضوعات اروتیک و پورنو نیز به ترتیب 253 و 71 شبکه را در بر میگیرند. از این تعداد هم بیش از 40 شبکه فارسی زبان هستند که به سرعت هم در حال رشد میباشند که بحث قسمت اعظمشان بر سر مسائل تجزیه طلبی ، اختلافات سیاسی، براندازی و سرگرمی است.

حال این همه تنوع ساختار و هجوم همه جانبه فرهنگی را در نظر بگیرید ، آن وقت است که به شدت برخورد در این نبرد پی خواهید برد و اهمیت ایران اسلامی دو چندان میشود وقتی متوجه شویم غرب با چه حجم برنامه ریزی و برنامه سازی در این نبرد ناجوانمردانه حاضر شده است.

در مقاله بعدی به موضوع شبکه های فارسی زبان با یک نگاه تخصصی خواهیم پرداخت . نقطه نظرات شما دوستان گرامی یاری رسان ما در تنظیم این سلسله مقالات خواهد بود.



.: Weblog Themes By Rokh Nama :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : lمیراب عطش