• وبلاگ : ميراب نوشت
  • يادداشت : کنکاشي بر فيلم جدايي نادر از سيمين و تشويق ها و تنبيه ها
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 6 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام...خيلي کم پيش مياد از فيلمي خوشم بياد و تا اخرش ببينم و اين از اون فيلما بود که ازش خوشم اومد و ديدم.....نقد عالي و منصفانه اي کردين....موفق باشيد
    پاسخ

    سلام ... يقينا با حضور دوستاني همچون جنابعاليه در اين وبلاگ بيش از پيش از بابت حضور در پارسي بلاگ خرسند ميگردم ... از کامنت فاخر شما سپاسگزارم ..

    سلام، سپاس از نقد عالي و عادلانه شما، واقعاً چرا در جامعه ما اينقدر افراط و تفريط وجود دارد؟ اولين بار است که يک فيلم از سينماي کشور ما در سطح دنيا مطرح مي شود و جايزه مي گيرد به جاي اين که از موفقيت هايمان خوشحال شويم و آن را نشانه بالندگي هنر و فرهنگمان بدانيم، برعکس عده اي تمام تلاششان را مي کنند آن را لجن مال کنند و آنقدر در اين قضيه پيش مي روند که به عقيده من ضرر اين کار بيش از منفعتش نصيبشان خواهد گرديد.

    پاسخ

    درود بر شما ... ميتوانيم فرهادي و فرهادي ها را با اسکار و ... هم براي خويش داشته باشيم
    سلام . فکر کنم اولين کنکاش منصفانه در مورد اين فيلم بود که تا حالا خونددم. ممنون. واقعا چطوري مي تونيم از حضور افرادي مثل فرهادي بهره برداري صحيح کنيم؟ چطور مي تونيم جذبشون کنيم جوري که اسکارشونمال ملت باشه و باقي بمونه؟
    پاسخ

    سلام .. خوش آمديد .. و يقينا تاييدات شما دلگرمي بزرگي است براي حقير .. متشکرم ..
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 9 اسفند 90 نوشته (کنکاشي برجدايي نادر از سيمين ) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام .. بار ديگر شرمنده ام نموديد و فرصت دوباره دست داد تا براي اوقات گرانبهايي که صرف مجله ميکنيد سپاسگزار باشم ...
    سلام.
    متأسفانه مي بينيم که کسايي که زياد روي فيلم و سينما سر رشته اي ندارند نظرات عجيب قريبي مي دند!
    درحالي که اول شدن فرهادي افتخاريسي براي ايران باور کنيم که هاليوود که قطب سنماي جهان است ولان يک ايراني وبا فيلم پارسي زبان خود در قله ي اين هاليوود ايستاده و گول تبليغات ايران را نبايد خورد !آخه مي ياند قضيه رو سياسي مي کنند ولي مگه ما70ميليون نفر داخل ايران فقظ خدا داريم و خيلي سرمون ميشه؟6ميليار ديگه بي خداند؟همشون عليه ايران قدم برداشتند؟
    دست دادن فرهادي شده خيمه ي عروسک بازي ي عده که اعتقادات خودشون رو تحميل مي کنند ولي هر انسان آزاده اي مي تونه هر ديني داشته باشه!و از نظر من هر ايروني حالا مسلمون،زردشتي،مسيحي،يهودي و... ايرانيه و ايران مال اونه...

    پاسخ

    امير جان از دقت نظر شما سپاسگزارم ..