• وبلاگ : ميراب نوشت
  • يادداشت : پايان دنياها، افسانه يا واقعيت!؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • پارسي يار : 5 علاقه ، 3 نظر
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام برشما جناب ميراب...از پست عاليتون استفاده کردم ممنونم.
    پاسخ

    سلام عليکم .. شما همواره لطف داريد .. اميد که فرصتي براي جبران عنايت شما بيابم .. البته عدم کامنت گذاري حقير را حمل بر عدم بازديد بنده از وبکده خويش و احيانا بي ادبيم مگذاريد .. چرا که بنده بوسيله گوشي کانکت ميشوم و به علت عدم نمايش کدهاي امنيتي کامنت براي مرور گرهاي موبايل اين مهم از بنده سلب گرديده .. اما دليل بر کوتاهي حقير نيست و سعي بر اين است در يک نظر کلي خدمت برسم هرچند که مطالب شما را چه در پيامرسان و چه در وبلاگ پيگيري مينمايم ... موفق و پيروز باشيد ..
    سلام
    از يه طرف خوبه فکرکنيم پايان دنياست چون به خودمون ميايم و خودمونو با توشه اي بهتر آماده ميکنيم و از يه طرفم بده چون غرب با اين کاراش ميخواد يه جورايي وحشت ايجاد کنه و به مقاصد خودش برسه.
    مطالبي که درباره دو فيلمي که در اين رابطه ساخته شده(نوسترداموس2012 و مردي که فردا را ديد)خوندم که اينجور بيان کرده بود:غرب ميخواد با ژست علمي اهدافشو به بيننده منتقل کنه و بگه آينده وحشتناکي در پيشه و با کنايه بگه اسلام،مسلمانان،جمهوري اسلامي ايران و رهبران آن،تهديد کننده امينيت و آينده جهان هستند.
    يه دوستي ميگفت سخنراني هاي دکتر راءفي پور در مورد فراماسونري و مستند و اينک اخرالزمان اطلاعات خوب و بهتري را در مورد اين موضوع ميده...پيشنهاد کرد که ببينم اما خوب هنوز فرصت نشده....فرصت کرديد ببينيد شايد مطالبش مفيد باشه
    مطلب خوب ومفيدي بود..موفق باشيد
    پاسخ

    سلام .. ممنون از اطلاعات مفيدي که فرموديد .. بنده و شما به عنوان يک مسلمان شيعه هم بنوعي به يک همچنين روزي اميد واريم و اين به اصطلاح تقويم مايائيسم ناهي آموزه هاي ما شيعيان نيست بلکه اشاره هايي در آن است که ما هم به آن اعتقاد داريم و به زباني حضور منجي و تغيير تاريخ با اين حضور را 500 سال قبل از ميلاد مسيح نويد داده است و ما هم اتتظار آن روز و قيام مهدي موعود(عج) را ميکشيم . هر روز دعا ميکنيم که شايد اين ظهور تعجيل شود و همه ملل زير بيرق اسلام درآيند و به عنوان ملت واحد مسلمان تاريخي نو بنا نهند و ظلم را پايان بخشند..

    با مطلبي در عنوان(تحميل گرايي و حقيقت گرايي در تارخ از منظر پناهيان)منتظر حضور شما در وبلاگم هستم. نظر يادتون نره!!!!يعني چي؟

    لبيک يا خامنه اي لبيک يا حسين است

    يا زهرا.خدانگهدارخدانگهدار

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 27 فروردين 91 نوشته (پايان دنياها، افسانه يا واقعيت!؟) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام بر دبير ارجمند پارسي نامه ،سرکار خانم تبسم بهار گرامي، از بذل عنايت و توجهات شما همبلاگي فرهيخته کمال تشکر را دارم ..