• وبلاگ : ميراب نوشت
  • يادداشت : خبر داغ: واريز يارانه ها بي هيچ تغيير ( هم اکنون)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    چه جالب!نمي دونستم، آخه همين امروز صبح چك كردم كلي هم ذوق كردم!!

    پاسخ

    خوب چه اشکالي داره .. الان دوبرابر اون مبلغ به حسابتون واريز شده و هم اکنون تشريف ببرين براي هزينه .. دي

    سلام مجدد.منظورم اين نبود که خبر مهمي نبود چرا اتفاقا مهمم بود تشکر ميکنم از شما.
    پاسخ

    سلام مجدد .. البته همواره نظرات متفکرانه شما باعث خوشحالي بنده حقير شده است و صرفا به جهت تکميل مطلب آن متن را در نظر شما نوشتم .. برخي مطالب را نمي توان در اصل پست نقل کرد بنابراين سعي مينمايم در جوابيه نظرات دوستان به آن موارد اشاره کنم و قرعه اولين کامنت هم به نام شما افتاده بود .. بازهم تشکرات بنده را از بابت حضور مکررتان در وبلاگ حقير خويش پذيرا باشيد با اين توضيح که متاسفانه بنده در حضورم در وبلاگ دوستاني همچون شما به علت عدم نمايش کدهاي امنيتي کامنت ، براي مرور گر هاي موبايل، متاسفانه قادر به درج نظر خويش در اين رابطه نيستم که اميدوارم پوزش مرا از اين بابت پذيرا باشيد ..
    سلام بر شما. فكر كنم من كه سرپرست نيستم بيشتر خبر دارم جناب ميراب.:دي...البته بايد هم اينطور باشد، چون حساب يارانه ها دست بنده است:)
    يه سر ديگه به حسابتون بزنيد يا از تلفنبانكتون استفاده كنيد متوجه ميشيد، مبلغي اضافه شده فقط جق برداشتش را ندارد و مسدود است!!!

    پاسخ

    سلام مجدد .. اون مبلغ قطعي شد و به عنوان قسمتي از پرداخت هاي ماهيانه لحاض شد و از اضافه شدن اين مبلغ ديگر خبري نيست و همان چهل و خورده اي تومان واريز شد . به نقل از ستاد هدفمندي يارانه ها که ساعاتي قبل خبر را اعلام نمودند .. ليکن به قولي بازهم معلوم نمي کند .. دي

    سلام خدمت شما عجب خبري :))
    پاسخ

    سلام عليکم .. اما از ديد ديگر خبري مهم است .. زيرا اين چند روز اخير حسابي داشت باعث اختلاف مجلس و دولت ميشد. حتي مجلس دولت را تهديد کرد موضوع را از طريق مجاري قانوني تحت تعقيب قضايي قرار خواهد داد و کارگروه ويژه اي در اين راستا در مجلس تشکيل شد. مبالغي به عنوان علي الحساب به حساب سرپرستان واريز شد و پس از چند روز مجددا برداشت شد و کلا اين يک ماه براي اقتصاد کشور حسابي نبض تپنده اي داشت . گاهي تا حد مرگ از تپش باز مي ايستاد و گاهي به حد فشار خون بالا به تپيدن مشغول بود ..